Kirpan

Detta visste ni inte om mig

Allmänt Permalink0



♦ Jag har en tvångstanke som har följt mig sen jag va liten. När jag åker bil och ska åka över en järnvägsövergång så kan jag inte ha fötterna i golvet. Om någon försöker hindra mig så får jag lite smått panik.
Man får otur om man har fötterna i golvet.

♦ Jag får ångest hela tiden för allt. Jag får ångest när jag går till affären och köper något. Spelar ingen roll om det är nyttigt eller onyttigt.

♦ Jag blir väldigt osäker i många situationer och istället för att säga nåt så tänker jag istället på saker som händer vilket gör att folk uppfattar mig som dryg och tråkig.

♦ Jag älskar att ha nåt att göra hela tiden. Tycker att det är kul att gå på möten, ringa runt och uträtta ärenden, sånt som andra tycker är tråkigt. Vill alltid ha många bollar i luften. Problemet är att jag inte hittar några bollar.

♦ Jag brukar ta dagen som den kommer. Planerar saker som ska hända helst samma dag. Får jag ett problem så tänker jag "det löser sig med tiden" och sen går jag runt i andra tankar.

♦ Jag blir sällan stressad. Även i stressade situationer så brukar jag ta det rätt lugnt.

♦ Jag har svårt för siffror vilket gör att jag knappt kan räkna på fingrarna haha. Överdrev lite kanske haha men inte långt ifrån.

♦ Jag är hopplös romantiker, vill ha en man, några ungar, en hund, volvo och en villa på landet.

♦ Skor med klack är kärlek. Samma sak gäller den amerikanska flaggan.

♦ Jag varken röker eller snusar. Har aldrig ens testat. Dricker alkohol ibland men gillar inte att bli full så dricker i måttliga mängder.  Guds bästa barn heheh eller ?

Till top